Wat doen we?

ALIQUA SERVICES

Flexibele administratieve oplossingen voor zelfstandigen, vrije beroepen, KMO's en grote ondernemingen.

Wat kunnen wij voor u doen?


De mogelijkheden zijn bijna oneindig, maar hieronder vindt u een aantal voorbeelden van taken die onze freelancers van u kunnen overnemen:


  • Financiële administratie: inboeken van facturen, afpunten van betalingen, voorbereiden van aangiftes, altijd in nauw overleg met uw externe accountant...
  • Receptie en onthaal.
  • Commerciële binnendienst, internal sales: opnemen, inputten en opvolgen van bestellingen.
  • Algemeen secretariaat en office management: klassement, correspondentie, bestellen van kantoormateriaal.
  • Organiseren van zakenreizen en events.
  • Uittypen van dictaten.
  • Medisch secretariaat.
  • Juridisch secretariaat.


Hoe gaan wij te werk?


We beginnen met heel goed naar u te luisteren. Welke taken wilt u graag aan een freelancer geven? Hoeveel uren denkt u wekelijks of maandelijks nodig te hebben? Wat moet zij/hij zeker kennen en kunnen?


Dan bekijken we uw vraag door de ogen van onze expertise en doen we een concreet voorstel om u te helpen.


Op basis daarvan gaan we op zoek naar de perfecte freelancer voor u. Meestal kunnen wij u die binnen de week voorstellen, zodat u heel snel geholpen bent.


Natuurlijk begeleiden wij heel dat proces tot u de samenwerking opgestart heeft. En ook daarna stoppen we niet, want we blijven altijd beschikbaar voor alle vragen of opmerkingen.

Share by: