image-133797-7343f225e8b04f4b9a51aa355a23e55a.jpg
ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING

Kunt u wel wat hulp gebruiken bij uw administratie en/of uw boekhouding, maar wilt u daar niemand voor aanwerven? Dan kan Aliqua Services u helpen! Elke zelfstandige, KMO, multinational of social profit organisatie kent het probleem van de administratie: daar kruipt veel tijd in, waardoor er altijd weer te weinig tijd overblijft voor de klanten of het privéleven.

UW FLEXIBELE ASSISTENT(E)

Er kunnen verschillende redenen zijn om te kiezen voor een flexibele assistent(e). Misschien heeft u iemand nodig met een flexibel of een atypisch uurrooster, bv. elke week een ander aantal uren of maar 1 of 2 uur per week. Of u ziet op tegen alle administratieve en sociale verplichtingen van een vaste rekrutering. Bovendien vraagt het veel tijd en geld om een goede secretaresse te rekruteren. Trouwens, wie betaalt graag voor iemand die ziek is of met verlof gaat?
Administratieve ondersteuning
Dankzij uw flexibele secretaresse krijgt u weer tijd voor de kleine dingen.
VOORDELEN
  • Volledige vrijheid in uurroosters en aantal uren.
  • Een vaste assistent(e), die uw organisatie al snel door en door kent.
  • Beschikbaar wanneer en zo vaak u dat wilt, gewoon in overleg met elkaar.
  • Maar u betaalt enkel de effectief gepresteerde uren, zonder vakantie, ziekte, premies, enz.
  • De vaste uurprijs zorgt ervoor dat u uw kosten perfect in de hand houdt. Dus geen bijkomende verrassingen voor RSZ, extralegale voordelen, vakantiegeld, eindejaarspremie, sociaal secretariaat, enz.
  • U krijgt een factuur voor een aftrekbare kost.